Вас вітає група "Ромашка"
Все на світі хочем знати
Тому мусимо питати
"Ромашки" ми маленькі
Спритні, жваві та гарненькі
Ми все хочемо пізнати,
Щоб розумними зростати!
8 травня 2020р.


- Малята, до вас сьогодні в гості завітало курчатко, з ним трапилася така пригода.
-Вам цікаво дізнатися?
- Сідайде зручненько, казка починається
"Як курчатко маму шукало"
https://www.youtube.com/watch?v=vBJkmCRSbHY
- Малята, мама квочка знайшла своє курчатко. А ще є звірі, які не знайшли своїх дитинчат.
- Допоможемо малята?
"Мами та дитинчата"
- Молодці, допомогли мамам знайти своїх дитинчат, а тепер відпочити вже час.
Фізкультхвилинка "Мама і я"
https://www.youtube.com/watch?v=00Qv4xDeDVg
-Звичайно. Мама – найголовніша, найрідніша людина в житті кожного: і дитини, і дорослої людини.
Дидактична гра «Розкажи про маму!»
-Діти, а яка мама? ( Хороша, гарна, ласкава, красива, лагідна, чуйна, добра, білява, чорнява, висока, струнка, уміла, працьовита.)
-Що вміє робити мама? ( Куховарити, прибирати, прати, прасувати, мити посуд, співати, шити, жаліти, пестити, втішати.)


-Найперше слово, яке вимовляють діти майже у всіх країнах світ, - це слово мама. Але ось що цікаво: у багатьох мовах світу слово мама теж починається літерою М: у болгар – майка, у румунів – мама, у поляків, чехів – матка, у англійців – мазе, у німців – мутер, у греків – мітір, у італійців і іспанців – мадре..
- А на Україні?
-Так,мати, матінка, матуся, мама, мамочка, мамуся. Називаю тебе я, рідна ненечко моя!
-Про маму є багато чудових творів – віршів, оповідань, казок. Зараз ми вивчимо один гарний віршик, присвячений мамі.
- А ще для мами можна пісню заспівати.
"Все починається з мами"
- А ще для матусі подарунок зробити своїми руками, а для пальчиків не забудьте зробити вправу"Квіточка"
"5 чудових ідей зробити листівку для матусі"
-Малята, може, хтось із вас уже вирішив, як привітати свою маму, що подарує їй, які слова привітання скаже , подарунок своїй рідній матусі.
Чекаємо на ваші роботи та відео.
Цьомки для Мами
7 травня 2020р.
Доброго дня, малята та дорослі!
Ви добре попрацювали у себе на квітничках, справжні молодці!
А сьогодні ми з вами пограємось.
Чим ви любите гратися?
Ну звичайно ж іграшками.
Про які іграшки ми поговоримо, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадки:
Загадка 1
Плига, плига цілий день
Через лаву, через пень,
Через кущ і через квіти,
Що за іграшка це, діти? (мяч)

Пограємо з мячиком?
Рухлива гра "Лови, кидай, падати не давай"
(дорослі кидають дитині в руки мяч, а вона повертає їм назад)
Загадка 2
Замість справжньої дитини
Є у кожної дівчини
Її пестять, одягають,
Спати ввечорі вкладають
І годують її смачно
Дуже мамі вона вдячна. (лялька)

Послухайте віршик про ляльку:
Хто не зна моєї ляльки?
В мене лялька, мов жива:
Як візьму її на руки —
Оченята відкрива.
Хоч у неї сліз немає,
Плаче донечка моя:
«Мамо, мамо»,— вимовляє,
Ну, а мама в неї — я.
Я нове їй плаття зшила,
Квіти вишила на нім,—
Бо не можна ж до бабусі
Йти у гості у старім!
Грицько Бойко
Загадка 3
"Бі-бі-бі" - вона співає
Хатку на колесах має. (машина)

Рухлива гра "Автомобіль"
Гарно ми з вами погралися з іграшками, а ось погляньте, як інші дітки з ними граються.

-Що роблять діти?
-Якими іграшками вони граються?
-Чим грається хлопчік?
-Якого кольору кубики?
-Шо будує хлопчік?
-Що тримає в руках дівчинка?
-Якими іграшками хотіли б погратися ви?
Дидактична гра "Якої іграшки не стало?"
Якої іграшки не стало?
(зайчика)
(ведведика)
(машинки)
А тепер переглянемо мультик про іграшки
-Малята, а ви знаєте, як необхідно поводитися з іграшками?
З іграшками добре гратись,
Та не можна забувати,
Що не треба їх ламати,
На частини розбирати,
Бити, рвати і топтати,
По кімнаті розкидати.
-Чи були випадки коли ви ламали іграшки?
-А якщо так сталося, що треба зробити? (полагодити)
Ви іграшки не ламайте
Гарнесенько їх складайте,
То вони, завжди, малята,
Захочуть із вами грати.
А тепер пропонуємо Вам створити іграшку своїми руками
До зустрічі!
6 травня 2020р.
«Весна прийшла!
Тепло знайшла!» —
Кричать дівчатка й хлопчики.
«Цвірінь, цвірінь! Журбу покинь!»
— Клопочуться горобчики.
Все ожило, все розцвіло,
І рій дітей привітненьких
На той горбок несе вінок
З фіалочок блакитненьких.
— А чи хочете ви, малята, побувати в гостях у Весни? Тож збираймось у путь. Але дорога буде нелегкою, потрібно буде вміти рахувати, знати геометричні фігури, розв’язувати різні задачі. Впораємося? Тоді вирушаємо.
— Подивіться діти, як радіють мама-качка і маленькі каченята, що настала весна. Вони плавають, пірнають. Порахуємо їх.
- Скільки маленьких каченят, ви порахували? (П'ять каченят).
- Порахували , вирушаємо далі. А щоб дістатися нам до лісу, потрібно пройти по стежинці. Але стежинка не проста, а завданням:
"Назвіть фігури на стежинці"
Дидактична гра: "Порахуємо фігури" (Кількісною та порядковою лічбою)
- Скільки всього фігур? (П'ять).
- Яка перша фігура зустрілася нам по стежинці ? (Квадрат)
- Якого кольору квадрат?
- А друга, що за фігура?Якого кольору трикутник?
- Наступна фігура яка? Круг який по порядку ?(Третій) А кольору?
- А що за четверта фігура? Якого кольору зірка?
- Яка остання фігура? Яка вона буде по порядку?Якого кольору сердечко?
- Молодці, завданням справилися і дісталися ми з вами до лісу.
— Послухайте, діти, як радіють весні птахи. спів птахів
- А хто ж це з них так голосно вистукує?Послухайте уважно його спів.
— Так це, дятел і він хоче перевірити, як ми вміємо рахувати.
Лічба до п'яти.
- Молодці, порахували, відпочинемо трішки.
Фізкультхвилинка в лісі
З’являється Весна. Весна говорить, що чула, як ви виконували завдання, хвалить їх. Пропонує прослухати задачі:


- Малята, до вас сьогодні в гості завітало курчатко, з ним трапилася така пригода.
-Вам цікаво дізнатися?
- Сідайде зручненько, казка починається
"Як курчатко маму шукало"
https://www.youtube.com/watch?v=vBJkmCRSbHY
- Малята, мама квочка знайшла своє курчатко. А ще є звірі, які не знайшли своїх дитинчат.
- Допоможемо малята?
"Мами та дитинчата"
- Молодці, допомогли мамам знайти своїх дитинчат, а тепер відпочити вже час.
Фізкультхвилинка "Мама і я"
https://www.youtube.com/watch?v=00Qv4xDeDVg
-Звичайно. Мама – найголовніша, найрідніша людина в житті кожного: і дитини, і дорослої людини.
Дидактична гра «Розкажи про маму!»-Вам цікаво дізнатися?
- Сідайде зручненько, казка починається
"Як курчатко маму шукало"
https://www.youtube.com/watch?v=vBJkmCRSbHY
- Малята, мама квочка знайшла своє курчатко. А ще є звірі, які не знайшли своїх дитинчат.
- Допоможемо малята?
"Мами та дитинчата"
- Молодці, допомогли мамам знайти своїх дитинчат, а тепер відпочити вже час.
Фізкультхвилинка "Мама і я"
https://www.youtube.com/watch?v=00Qv4xDeDVg
-Звичайно. Мама – найголовніша, найрідніша людина в житті кожного: і дитини, і дорослої людини.
-Діти, а яка мама? ( Хороша, гарна, ласкава, красива, лагідна, чуйна, добра, білява, чорнява, висока, струнка, уміла, працьовита.)
-Що вміє робити мама? ( Куховарити, прибирати, прати, прасувати, мити посуд, співати, шити, жаліти, пестити, втішати.)




- А на Україні?
-Так,мати, матінка, матуся, мама, мамочка, мамуся. Називаю тебе я, рідна ненечко моя!
-Про маму є багато чудових творів – віршів, оповідань, казок. Зараз ми вивчимо один гарний віршик, присвячений мамі.
-Так,мати, матінка, матуся, мама, мамочка, мамуся. Називаю тебе я, рідна ненечко моя!
-Про маму є багато чудових творів – віршів, оповідань, казок. Зараз ми вивчимо один гарний віршик, присвячений мамі.
"Все починається з мами"
- А ще для матусі подарунок зробити своїми руками, а для пальчиків не забудьте зробити вправу"Квіточка"
"5 чудових ідей зробити листівку для матусі"
-Малята, може, хтось із вас уже вирішив, як привітати свою маму, що подарує їй, які слова привітання скаже , подарунок своїй рідній матусі.
Чекаємо на ваші роботи та відео.
Цьомки для Мами
7 травня 2020р.
Доброго дня, малята та дорослі!
Ви добре попрацювали у себе на квітничках, справжні молодці!
А сьогодні ми з вами пограємось.
Чим ви любите гратися?
Ну звичайно ж іграшками.
Про які іграшки ми поговоримо, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадки:
Загадка 1
Плига, плига цілий деньЧерез лаву, через пень,
Через кущ і через квіти,
Що за іграшка це, діти? (мяч)

Пограємо з мячиком?
Рухлива гра "Лови, кидай, падати не давай"
(дорослі кидають дитині в руки мяч, а вона повертає їм назад)
Загадка 2
Замість справжньої дитини
Є у кожної дівчини
Її пестять, одягають,
Спати ввечорі вкладають
І годують її смачно
Дуже мамі вона вдячна. (лялька)

Послухайте віршик про ляльку:
Хто не зна моєї ляльки?
В мене лялька, мов жива:
Як візьму її на руки —
Оченята відкрива.
Хоч у неї сліз немає,
Плаче донечка моя:
«Мамо, мамо»,— вимовляє,
Ну, а мама в неї — я.
Я нове їй плаття зшила,
Квіти вишила на нім,—
Бо не можна ж до бабусі
Йти у гості у старім!
Грицько Бойко
Загадка 3
"Бі-бі-бі" - вона співає
Хатку на колесах має. (машина)

Рухлива гра "Автомобіль"
Гарно ми з вами погралися з іграшками, а ось погляньте, як інші дітки з ними граються.

-Що роблять діти?
-Якими іграшками вони граються?
-Чим грається хлопчік?
-Якого кольору кубики?
-Шо будує хлопчік?
-Що тримає в руках дівчинка?
-Якими іграшками хотіли б погратися ви?
Дидактична гра "Якої іграшки не стало?"

Якої іграшки не стало?
(зайчика)
(машинки)
А тепер переглянемо мультик про іграшки
-Малята, а ви знаєте, як необхідно поводитися з іграшками?
З іграшками добре гратись,
Та не можна забувати,
Що не треба їх ламати,
На частини розбирати,
Бити, рвати і топтати,
По кімнаті розкидати.
-Чи були випадки коли ви ламали іграшки?
-А якщо так сталося, що треба зробити? (полагодити)
Ви іграшки не ламайте
Гарнесенько їх складайте,
То вони, завжди, малята,
Захочуть із вами грати.
А тепер пропонуємо Вам створити іграшку своїми руками
До зустрічі!
6 травня 2020р.
«Весна прийшла!
Тепло знайшла!» —
Кричать дівчатка й хлопчики.
«Цвірінь, цвірінь! Журбу покинь!»
— Клопочуться горобчики.
Все ожило, все розцвіло,
І рій дітей привітненьких
На той горбок несе вінок
З фіалочок блакитненьких.
— А чи хочете ви, малята, побувати в гостях у Весни? Тож збираймось у путь. Але дорога буде нелегкою, потрібно буде вміти рахувати, знати геометричні фігури, розв’язувати різні задачі. Впораємося? Тоді вирушаємо.
— Подивіться діти, як радіють мама-качка і маленькі каченята, що настала весна. Вони плавають, пірнають. Порахуємо їх.
- Скільки маленьких каченят, ви порахували? (П'ять каченят).
- Порахували , вирушаємо далі. А щоб дістатися нам до лісу, потрібно пройти по стежинці. Але стежинка не проста, а завданням:
"Назвіть фігури на стежинці"
Дидактична гра: "Порахуємо фігури" (Кількісною та порядковою лічбою)
- Скільки всього фігур? (П'ять).
- Яка перша фігура зустрілася нам по стежинці ? (Квадрат)
- Якого кольору квадрат?
- А друга, що за фігура?Якого кольору трикутник?
- Наступна фігура яка? Круг який по порядку ?(Третій) А кольору?
- А що за четверта фігура? Якого кольору зірка?
- Яка остання фігура? Яка вона буде по порядку?Якого кольору сердечко?
- Молодці, завданням справилися і дісталися ми з вами до лісу.
— Послухайте, діти, як радіють весні птахи. спів птахів
- А хто ж це з них так голосно вистукує?Послухайте уважно його спів.
— Так це, дятел і він хоче перевірити, як ми вміємо рахувати.
Лічба до п'яти.
- Молодці, порахували, відпочинемо трішки.
Фізкультхвилинка в лісі
З’являється Весна. Весна говорить, що чула, як ви виконували завдання, хвалить їх. Пропонує прослухати задачі:
• Зайчик вуха нашорошив —
В нього дуже добрий слух.
Хто ж тепер нам скаже точно:
В двох зайчаток скільки вух? (Чотирі )
• Півень залетів на тин,
А на тину ще один.
Скільки ж півників усіх?
Полічіть-но швидко їх.(Два)
• Три веселі киці
Грались на травиці.
Враз одна сховалась.
Скільки їх осталось?(Дві)
• Скачуть жабки — ква-ква-ква!
Ой, яка м’яка трава.
Тут одна, а там їх дві.
Скільки разом їх в траві?(Три)
- Молодці малята і за це дарує Весна вам чарівну кульку, яка поверне вас з подорожі.
-Кулька на яку геометричну фігуру схожа?
Це геометрична фігура — куля. На яку фігуру вона схожа? (На круг.)
Дидактична гра «Що буває, як куля»
- Малята намалюйте свої малюнки, що схоже на кулю.
- На цьому наша подорож закінчилася, сподіваємося вам була цікава подорож. Чекаємо на ваші малюнки. До зустрічі.
5 травня 2020р.
Вітаю Вас, малята та дорослі, цього весняного ранку!
Погляньте, малята, як красиво та гарно навкруги.
А гарно на нашій планеті Земля, тому що її прикрашають рослини.
Сьогодні ми з вами поговоримо про них.
Діти, без рослин неможливо було б уявити наше життя, але ж ми не тільки вживаємо їх у їжу, але й завдяки рослинам, ми можимо дихати свіжим повітрям.
Пригадаємо, які рослини ви знаєте:
Дидактична гра "Дерево, кущ, квітка"
Я буду показувати вам малюнок, а ви повині назвати, що це за рослина. Починаємо:
Що це?
(дерево)
(кущ)
(квітка)
Дидактична гра "Що зайве?"
Дидактична гра "Склади ціле"
Для цього необхідно дати дитині зображення рослини розрізане на 4-6 частин. Діти складають зображення самостійно!
Молодці малята! Гарно впорались із завданням!
Квіти - прикраса нашої планети, та щоб їх було якомога більше, їх треба садити.
Вчора ви гарно попрацювали, сіяли насіння квітів.
МОЛОДЦІ!!!
А сьогодні давайте разом посадимо розсаду.
Вирушаємо на подвір'я!
До зустрічі!
4 травня 2020р.
Доброго ранку, шановні діти та дорослі!
Ось і настав останній місяць весни - травень.
Ось і Травень, ясний Травень
Праздниково землю вбрав
В одяг свіжий та яскравий
Із рясних зелених трав.
Перше травня славим здавна –
Свято праці і весни,
А за ним – Дев’яте травня,
Перемоги день ясний.
В кожнім селищі та місті
Стоголосий спів луна.
В травах, квітах, свіжім листі
Переможно йде весна.
Малята, травень нам приніс нові турботи: в саду, на городі, на подвір'ї.
Погляньте на ці іллюстрації:
-Що роблять люди навесні?
-Для чого вони копають землю?
-Для чого потрібно садити: дерева, квіти, овочі?
-Чому саме весною це потрібно робити?
Шановні батьки, запропонуйте дітям поспостерігати за працею дорослих (в саду, на городі, на клумбі), та за можливості прийняти в ній участь.
(Якщо є можливість, потрібно взяти з собою елементарний інвентар - лопату, граблі, лійку).
Коли збираєтесь на вулицю пограйте з дітьми в гру "Обери потрібний одяг".
(Для цього необхідно запропонувати дитині різний одяг, вона самостійно обирає потрібні речі та одягається по сезону).
Запропонуйте дітям попрацювати і допомогти Вам.
Дайте дитині завдання: підрівняти грабельками землю, яку ви копаєте, посіяти насіння, полити посаджену рослину...
Щоб дітям було цікаво, промовляйте разом з ними приказти про працю:
"Хочешь їсти калачі - не сиди на печі".
"Бджола мала, а й та працює"
Успіхів Вам у праці та гарного настрою!
До зустрічі!
Молодці, малята, ви справжні маленькі помічники!!!
Доброго ранку, добро дня!
Бажаємо всім здоров'я і добра.
Малята, Весні дуже сподобалось, як ви розповідали про неї віршик!
Ви справжні молодці!!!
Вона вам шле весняний привіт і дарує весняний настрій!
Сьогодні я прокинулась від голосного співу. Як ви гадаєте, хто це так голосно співає навесні? (птахи)
Чому радіють птахи? (стало тепло, настала весна)
Давайте пригадаємо, яких птахів ми зустрічали взимку:
Запам'ятали птахів?
Пограємо в гру "Якої пташки не стало?"
Яка пташка відлетіла? (горобчик)
(снігур)
(дятел)
Навесні повертаються з теплих країв - перелітні птахи:
-Як ми зустрічаємо цих птахів? (будуємо шпаківні)
-Що роблять птахи навесні? (будують гнізда, виводять пташинят)
-З чого будують гнізда птахи? (гілочок, засохлої трави)
-Яку користь приносять птахи? (знищують комах, шкідливих черв'яків, гусениць)
Словесна гра "Назвіть лагідно"
Горобець - (горобчик)
Синиця - (синичка)
Шпак - (шпачок)
Соловей - (соловейко)
До зустрічі!
29 квітня 2020р.
Зазирне в вікно світанок,
До вікна ми підійдем
І промовим: "Добрий ранок!"
Доброго дня вам, любі малята,
Хлопчики милі мої і дівчата.
Щирою посмішкою я вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.
Хай на милих ваших личках
Привітні розцвітуть усмішки.
- Подивіться, діти, який гарний будиночок.
- Як ви думаєте, хто в ньому живе?
Послухайте загадку:
Хто це пісеньку таку все співа: «Ку-ку-рі-ку!»
Це наш Петрик-півничок,
Це він будить так діток,
Щоб вставали, не проспали.
У цьому гарному будиночку живе півник із котиком. Котик пішов у ліс, а півник залишився вдома. У нього є своя улюблена кімната з гарним віконечком. Ви помітили, діти, що в цьому будиночку віконечка не прості, вони всі різні (різного кольору та форми). Півник має віконечко без кутів.
- Якої форми та кольору віконечко у нашого півника?
- А знаєте, чому півник вибрав собі таке віконечко?
- Бо воно схоже на сонечко. Півник вранці прокидається і голосно співає свою пісеньку.
- Яку пісеньку він співає?
І у небі з’являється сонечко.
- Коли це буває? Яка частина доби? А що ми робимо вранці?
-Не тільки ми з вами почули пісеньку півника, а ще хтось. Ось послухайте загадку:
В нього гарний піджачок,
Зшитий з голочок.
І збирає він на голки
Груші, яблука й листки.
Хто це?
-Так, це їжачок. Скільки в нього голочок?
- Їжачку дуже сподобався будиночок і він вибрав собі кімнату із ось таким віконечком.
- Діти,що це за фігура? Якого вона кольору? Що вона має?( Це квадрат, червоного кольору, яка має чотирі сторони, чотири кути).
- Молодці малята, допомогли їжачкові знайти його віконечко.
- А тим часом, сонечко піднялося високо в небі, настав… Що? (День).
- Що ми з вами робимо вдень?
- Двти відпочинемо і виконаємо фізкультхвилинку.
- Малята, мені здається, що хтось плаче.
- Та це ж зайчик. Чому ти зайчику, плачеш?
- Зайчик мені сказав, що його вигнала з хатинки лисичка. Йому ніде переночувати, а сонечко сідає і скоро буде … Що? (Вечір).
- Що ми з вами робимо вечером?
- Зайчик дуже боїться. Малята-звірята запросили зайчика до будиночка і він собі обрав кімнату з ось таким віконечком.
- Як вона називається? Якого вона кольору? Що вона має?(Трикутник, зеленого кольору, має три сторони та три кути).
- Ось живуть собі звірята у гарному будиночку.
-Втомилося сонечко та й пішло спати, стало темно, а на небі з’явилися місяць і зірочки.
- Скільки місяців на небі? Скільки зірочок? Як називається ця частина доби? Що ми робимо вночі?
- От наші звірята теж пішли спати кожен у свою кімнату. А ми тихенько, щоб їх не розбудити, підемо пограємось у гру «День і ніч».
Пропоную переглянути пізнавальний мультик ☀️ ЧАС ДОБИ ☀️
• Зайчик вуха нашорошив —
В нього дуже добрий слух.
Хто ж тепер нам скаже точно:
В двох зайчаток скільки вух? (Чотирі )
В нього дуже добрий слух.
Хто ж тепер нам скаже точно:
В двох зайчаток скільки вух? (Чотирі )

• Півень залетів на тин,
А на тину ще один.
Скільки ж півників усіх?
Полічіть-но швидко їх.(Два)
А на тину ще один.
Скільки ж півників усіх?
Полічіть-но швидко їх.(Два)
• Три веселі киці
Грались на травиці.
Враз одна сховалась.
Скільки їх осталось?(Дві)
Грались на травиці.
Враз одна сховалась.
Скільки їх осталось?(Дві)

• Скачуть жабки — ква-ква-ква!
Ой, яка м’яка трава.
Тут одна, а там їх дві.
Скільки разом їх в траві?(Три)
Ой, яка м’яка трава.
Тут одна, а там їх дві.
Скільки разом їх в траві?(Три)

- Молодці малята і за це дарує Весна вам чарівну кульку, яка поверне вас з подорожі.
-Кулька на яку геометричну фігуру схожа?
Це геометрична фігура — куля. На яку фігуру вона схожа? (На круг.)

Дидактична гра «Що буває, як куля»

- Малята намалюйте свої малюнки, що схоже на кулю.
- На цьому наша подорож закінчилася, сподіваємося вам була цікава подорож. Чекаємо на ваші малюнки. До зустрічі.
5 травня 2020р.
Вітаю Вас, малята та дорослі, цього весняного ранку!
Погляньте, малята, як красиво та гарно навкруги.
А гарно на нашій планеті Земля, тому що її прикрашають рослини.
Сьогодні ми з вами поговоримо про них.
Діти, без рослин неможливо було б уявити наше життя, але ж ми не тільки вживаємо їх у їжу, але й завдяки рослинам, ми можимо дихати свіжим повітрям.
Пригадаємо, які рослини ви знаєте:
Дидактична гра "Дерево, кущ, квітка"
Я буду показувати вам малюнок, а ви повині назвати, що це за рослина. Починаємо:
Що це?


Дидактична гра "Що зайве?"
Дидактична гра "Склади ціле"
Для цього необхідно дати дитині зображення рослини розрізане на 4-6 частин. Діти складають зображення самостійно!

Молодці малята! Гарно впорались із завданням!
Квіти - прикраса нашої планети, та щоб їх було якомога більше, їх треба садити.
Вчора ви гарно попрацювали, сіяли насіння квітів.
МОЛОДЦІ!!!
А сьогодні давайте разом посадимо розсаду.
Вирушаємо на подвір'я!
До зустрічі!
4 травня 2020р.
Доброго ранку, шановні діти та дорослі!
Ось і настав останній місяць весни - травень.
Ось і Травень, ясний Травень
Праздниково землю вбрав
В одяг свіжий та яскравий
Із рясних зелених трав.
Праздниково землю вбрав
В одяг свіжий та яскравий
Із рясних зелених трав.
Перше травня славим здавна –
Свято праці і весни,
А за ним – Дев’яте травня,
Перемоги день ясний.
Свято праці і весни,
А за ним – Дев’яте травня,
Перемоги день ясний.
В кожнім селищі та місті
Стоголосий спів луна.
В травах, квітах, свіжім листі
Переможно йде весна.
Стоголосий спів луна.
В травах, квітах, свіжім листі
Переможно йде весна.
Малята, травень нам приніс нові турботи: в саду, на городі, на подвір'ї.
Погляньте на ці іллюстрації:


-Що роблять люди навесні?
-Для чого вони копають землю?
-Для чого потрібно садити: дерева, квіти, овочі?
-Чому саме весною це потрібно робити?
Шановні батьки, запропонуйте дітям поспостерігати за працею дорослих (в саду, на городі, на клумбі), та за можливості прийняти в ній участь.
(Якщо є можливість, потрібно взяти з собою елементарний інвентар - лопату, граблі, лійку).
Коли збираєтесь на вулицю пограйте з дітьми в гру "Обери потрібний одяг".
(Для цього необхідно запропонувати дитині різний одяг, вона самостійно обирає потрібні речі та одягається по сезону).
Запропонуйте дітям попрацювати і допомогти Вам.
Дайте дитині завдання: підрівняти грабельками землю, яку ви копаєте, посіяти насіння, полити посаджену рослину...
Щоб дітям було цікаво, промовляйте разом з ними приказти про працю:
"Хочешь їсти калачі - не сиди на печі".
"Бджола мала, а й та працює"
Успіхів Вам у праці та гарного настрою!
До зустрічі!
Молодці, малята, ви справжні маленькі помічники!!!
Доброго ранку, добро дня!
Бажаємо всім здоров'я і добра.
Малята, Весні дуже сподобалось, як ви розповідали про неї віршик!
Ви справжні молодці!!!
Вона вам шле весняний привіт і дарує весняний настрій!

Сьогодні я прокинулась від голосного співу. Як ви гадаєте, хто це так голосно співає навесні? (птахи)
Чому радіють птахи? (стало тепло, настала весна)
Давайте пригадаємо, яких птахів ми зустрічали взимку:
Запам'ятали птахів?
Пограємо в гру "Якої пташки не стало?"
Яка пташка відлетіла? (горобчик)
(снігур)
(дятел)
Навесні повертаються з теплих країв - перелітні птахи:
-Як ми зустрічаємо цих птахів? (будуємо шпаківні)
-Що роблять птахи навесні? (будують гнізда, виводять пташинят)
-З чого будують гнізда птахи? (гілочок, засохлої трави)
-Яку користь приносять птахи? (знищують комах, шкідливих черв'яків, гусениць)
Словесна гра "Назвіть лагідно"
Горобець - (горобчик)
Синиця - (синичка)
Шпак - (шпачок)
Соловей - (соловейко)
До зустрічі!
29 квітня 2020р.
Зазирне в вікно світанок,
До вікна ми підійдем
І промовим: "Добрий ранок!"
Доброго дня вам, любі малята,
Хлопчики милі мої і дівчата.
Щирою посмішкою я вас вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.
Привітні розцвітуть усмішки.
- Подивіться, діти, який гарний будиночок.
- Як ви думаєте, хто в ньому живе?
Послухайте загадку:
Хто це пісеньку таку все співа: «Ку-ку-рі-ку!»
Це наш Петрик-півничок,
Це він будить так діток,
Щоб вставали, не проспали.
У цьому гарному будиночку живе півник із котиком. Котик пішов у ліс, а півник залишився вдома. У нього є своя улюблена кімната з гарним віконечком. Ви помітили, діти, що в цьому будиночку віконечка не прості, вони всі різні (різного кольору та форми). Півник має віконечко без кутів.
- Якої форми та кольору віконечко у нашого півника?
- А знаєте, чому півник вибрав собі таке віконечко?
- Бо воно схоже на сонечко. Півник вранці прокидається і голосно співає свою пісеньку.
- Яку пісеньку він співає?
І у небі з’являється сонечко.
- Коли це буває? Яка частина доби? А що ми робимо вранці?
-Не тільки ми з вами почули пісеньку півника, а ще хтось. Ось послухайте загадку:
В нього гарний піджачок,
Зшитий з голочок.
І збирає він на голки
Груші, яблука й листки.
Хто це?
-Так, це їжачок. Скільки в нього голочок?
- Їжачку дуже сподобався будиночок і він вибрав собі кімнату із ось таким віконечком.
- Діти,що це за фігура? Якого вона кольору? Що вона має?( Це квадрат, червоного кольору, яка має чотирі сторони, чотири кути).
- Молодці малята, допомогли їжачкові знайти його віконечко.
- А тим часом, сонечко піднялося високо в небі, настав… Що? (День).
- Що ми з вами робимо вдень?
- Двти відпочинемо і виконаємо фізкультхвилинку.
- Малята, мені здається, що хтось плаче.
- Та це ж зайчик. Чому ти зайчику, плачеш?
- Зайчик мені сказав, що його вигнала з хатинки лисичка. Йому ніде переночувати, а сонечко сідає і скоро буде … Що? (Вечір).
- Що ми з вами робимо вечером?
- Зайчик дуже боїться. Малята-звірята запросили зайчика до будиночка і він собі обрав кімнату з ось таким віконечком.
- Як вона називається? Якого вона кольору? Що вона має?(Трикутник, зеленого кольору, має три сторони та три кути).
- Ось живуть собі звірята у гарному будиночку.
-Втомилося сонечко та й пішло спати, стало темно, а на небі з’явилися місяць і зірочки.
- Скільки місяців на небі? Скільки зірочок? Як називається ця частина доби? Що ми робимо вночі?
- От наші звірята теж пішли спати кожен у свою кімнату. А ми тихенько, щоб їх не розбудити, підемо пограємось у гру «День і ніч».
Пропоную переглянути пізнавальний мультик ☀️ ЧАС ДОБИ ☀️
28 квітня 2020р.
Доброго сонячного ранку, малята та дорослі!
Сьогодні до нас завітала чарівна гостя, а хто вона, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:
У лісах струмки пустила
Землю травами встелила
Перші квіти принесла
Чарівна моя ... (Весна)
Весна - прекрасна пора року.
Давайте разом поглянемо, як прокидається природа навесні.
Я гадаю, що відео вам сподобалось.
Малята, як ви гадаєте:
-Коли приходить весна, надворі стає тепло чи холодно?
-Чим вкривається замля навесні?
-Що з'являється на деревах?
-Хто прокидається навесні?
-Хто радіє весні?
-Які весняні квіти ви знаєте?
Сьогодні ми з вами вивчемо віршик про весну і розкажемо його нашій чарівній гості.
Сподобався віршик?
Молодці, ви гарно його вивчили. Весна дуже задоволена!
А тепер пограємо.
До зустрічі!
27 квітня 2020р.
Доброго
ранку, малята!
Вчора, майже цілу добу, йшов дощ і одна краплинка завітала до нас.
Привітаємось з нею!
28 квітня 2020р.
Доброго сонячного ранку, малята та дорослі!
Сьогодні до нас завітала чарівна гостя, а хто вона, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:
У лісах струмки пустила
Землю травами встелила
Перші квіти принесла
Чарівна моя ... (Весна)

Весна - прекрасна пора року.
Давайте разом поглянемо, як прокидається природа навесні.
Я гадаю, що відео вам сподобалось.
Малята, як ви гадаєте:
-Коли приходить весна, надворі стає тепло чи холодно?
-Чим вкривається замля навесні?
-Що з'являється на деревах?
-Хто прокидається навесні?
-Хто радіє весні?
-Які весняні квіти ви знаєте?

Сьогодні ми з вами вивчемо віршик про весну і розкажемо його нашій чарівній гості.
Сподобався віршик?
Молодці, ви гарно його вивчили. Весна дуже задоволена!
А тепер пограємо.
До зустрічі!
27 квітня 2020р.
А ось і цікава пісенька про краплинку та її подружок:
Звідки падають краплинки?
Правильно, малята, краплинки падають з хмаринки!
Сьогодні послухаємо казочку "Сонечко та Хмаринка".
Чому образилась Хмаринка на Сонечко?
Що вирішила зробити Хмаринка?
Як змінилася природа, коли не стало
дощику?
Як подружилися Сонечко та Хмаринка?
Дидактична гра "Де сховалася краплинка?"
Пропонуємо малятам
зробити аплікацію з паперу на тему «Сонечко та хмаринка».
Не забудьте зробити пальчикову гимнастику.
Чекаємо на ваші роботи.
До зустрічі!
Молодець!💗💗💗
24 квітня 2020р.
У світ
природи ми зробимо крок.
Це -
творчості час, фантазії час.
Цікаві
завдання чекають на вас.
- Сьогодні
ми станемо такими маленькими-маленькими, як комашки і полетимо на
галявинку.
- Хто це, тут у нас на галявинці?
Загадка:
У червоного малятки
На спині чорненькі цятки:
Чорні вуса, голова,
Любить лагідні слова.
На спині чорненькі цятки:
Чорні вуса, голова,
Любить лагідні слова.
(Божа корівка)
- А зараз ми його називаємо сонечко. Чому?
- Що божа - зрозуміло: жук маленький і здається нешкідливим. За руці він біжить не поспішаючи. Але доторкнися до нього легенько, і з згинів ніжок тут же виділиться помаранчева рідина - "молочко", як кажуть в народі. Ось чому - корівка!
-Пропоную вам послухати вірші про сонечко.
Вірші про сонечко комашку
Фізкультхвилинка: "По дорозі жук, жук"
Дидактична гра:" Знайди сонечко"
- Де сидить сонечко? На чому, воне повзе?
- Під якою квіточкою? Якого кольору ромашка?
- Хто вгорі, над сонечком літає? Якого кольору метелик?
- Хто справа у сонечка?
- Діти сподобалося вам, жучок сонечко? Пропоную виготовити своє сонечко, але спочатку не
забудьте зробити пальчикову вправу: " Сонечко-жучок"
Пропоную для приклада переглянути відео, як зробити жучка сонечка
- А потім пропоную вам пограти народну гру: "Жучки"
Чекаю на ваші роботи. Приємних вам вихідних та гарного настрою.
Молодці малята!💗💗💗
23 квітня 2020р.
- Малята, сьогдні до вас у гості завітала Совуня побажати вам доброго дня і запросити до себе на квітучу галявину
- А хто це, літає у неї на галявині? А дізнатися, нам допоможуть загадки від Совуні.
У луках невтомно літає,
Квітковий Нектар збирає.
Трохи часу пройде,
І приготує смачний мед.
(бджола)
Це бджола летить збирати солодкий сік з перших квітів. Щоб потім у нас був смачний, дуже корисний мед. Бджола яскраво забарвлена. Як ви думаєте, чому? Бджола як би говорить: «Не підходь! Вжалила!»
Одягає ця крихта
Сукня червоне в горошок.
І літати вміє вправно.
Це ... (сонечко).
- А чому сонечко така яскрава? Адже її добре видно на зеленому листі, її будь-який птах помітить. Виявляється, ця дівчинка вміє добре захищатися. У хвилину небезпеки вона виділяє рідину білого кольору, схожу на молоко, яка погано пахне. Вона-то і відлякує ворогів
Ворушилися у квітки
Всі чотири пелюстки.
Я зловити його хотів -
Він пурхнув і полетів (метелик).
Метелики довгий тонкий вигнутий хоботок, який вона опускає всередину квітки і п'є солодкий сік. Любить метелик відкриті квітки, щоб сісти на них і бачити, що відбувається навколо.
Летить-пищить,
Ніжки довгі тягне,
Випадок не упустить:
Сяде і вкусить.(комар)
Його укуси болючі і довго сверблять. Взагалі комарі не небезпечні, але спричиняють незручності людям і домашнім тваринам.
Мовленнєва гра: "Назви одним словом"
- Про кого ці загадки?
- Хто залетів на галявину Совуні?
- Як ми назвемо одним словом? (Комахи)
Совуня пропонує відпочити і зробити фізкульхвилинку
Жу-жу-жу - дзижчить бджола, - Діти розставляють руки в сторони,
Я лечу здалеку. Ритмічно помахують руками.
Зу-зу-зу - комар пищить - Вказівні пальці виставляють
Вкусити скоріше поспішає вперед, інші піднімають, роблять ритмічні викиди рук поперемінно вперед.
Уф-уф-уф - як паровоз, - ритмічно притупують ногами.
Джміль пихкає, - пилок повіз.
Жук гуде: гу-жу, гу-жу. - роблять ритмічні удари.
Я будь-якого розбуджу.
- Відпочили, Совуня пропонує мовленнєву вправу
Впртаву зробили, можна і веселу пісеньку: "Жук"
- На цьому завдання від Совуні закінчилися, яка вам комаха сподобалася найбільше? Намалюйте, чекаю на ваші малюнки та відгуки.
22 квітня 2020р.
«Земля
прекрасна, вона для тебе:
І сонце
ясне, і сине небо,
Птахи і
звірі, моря і ріки.
Нехай же
буде вона навіки!
Планеті люди
добро несіть!
Любіть
планету і бережіть!»
- Яка вона наша планета? Що є на Землі? Це все
…?(природа)
- Яка буває природа?
Пирода є: жива і нежива.
- Що значить
жива природа?
- Тварини,
рослини. Все, що дихає, росте, живиться.
- А нежива -це явища природи.
Дидактична гра : природа
Фізкультхвилинка "Я мандрую по землі ЧУХ-ЧУХ-ЧУХ"
https://www.youtube.com/watch?v=Gkzi_kAe6a4
Діти, як треба поводитися із
живою природою.
- «Ти тварин
не ображай, лише за ними спостерігай.»
- «По
травичці не ходи, там маленькі сплять жучки.»
- «Пташеняток
не лякай, їх люби й оберігай.»
- «Не ламай
дерев гілки, не топчи траву, не рви.»
- «Краще ти
їх посади, доглядай і збережи.»
- «Із
природою дружи, і здоровим будеш ти!»
- Без чого не
може жити усе живе – тварини,рослини, люди?
( Без води,
світла, повітря,землі.)
- Яка це природа? (нежива) Чи потрібно її оберігати?
-Діти вам подобається Веселка? А чим? (Вона гарна, яскрава, різнокольорова.)
— Назвемо кольори Веселки. А допоможе нам відео.
Дидактична гра: "Посади метелика на квітку"
- Що може трапитись, якщо ми не будемо оберігати природу
нашої планети?
«Це наша домівка планета Земля,
Ти гарна із близька
красива здаля
Блакитні озера, зелені
ліси –
Ніде ти не знайдеш
такої краси!
Будь ти її другом,
люби, бережи,
Приклад у цьому усім
покажи!»
-А що вам подобається на нашій планеті Земля? Намалюйте.
Чекаю на ваші малюнки та враження.
21 квітня 2020р.
- Діти, яка пора року зараз? (Весна.)
- У цей час з’являються комахи, і сьогодні ми поговоримо маленьких жителів галявини. Згодні?
- Пропоную вам, переглянути відео про комах
Вивчаємо комах
https://www.youtube.com/watch?v=BXToLHfbSyo
- Ось скільки маленьких жителів ми побачили!
- Яких ви побачили комах?
- Як їх можна назвати одним словом? (Комахи.)
Дидактична гра:
Фізкультхвилинка для дітей - ВЕСЕЛИНКА
Пропоную пограти цікаві ігри:
Дидактична гра:
Дидактична гра:
- Пропоную послухати веселу пісеньку
Жук - весела дитяча пісенька
Талановиті долоньки наших малят :
- крашанки прикрашали
- весняні квіти малювали
17 квітня 2020р
Закличка «Вийди, вийди сонечко».
- Малята, весь тиждень ми дізнавалися, готувалися до свята. І вже на вихідних ми будемо святкувати Великдень. Пропоную переглянути як потрібно готуватися до Великодня
Готуємось до ВЕЛИКОДНЯ. Свято Пасхи недалечко
- Що печуть?
- Куди люди йдуть?
- Що несуть із союою?
- Що людям бажають?
- В Великдень люди радіють, в ігри грають.
Танцюють та пісні співають
І ми з вами будемо радіти та грати.
Танцюють та пісні співають
І ми з вами будемо радіти та грати.
Великодня гра
- Що роблять в грі з писанками, крашанками?
- Пропоную вам переглянути
"Великодню композицію"
- Сподіваюсь вам сподобалося і ви також виготовите свою композицію.
Пропоную вечірню казку: "Пасхальна казка"
https://www.youtube.com/watch?v=1h0WnTw0YgQ
Чекаємо на фото та відео ваших велекодних комозицій. Веселих вам свят.
https://www.youtube.com/watch?v=1h0WnTw0YgQ
Чекаємо на фото та відео ваших велекодних комозицій. Веселих вам свят.
16 квітня 2020р
-Діти, а який сьогодні день? (четвер)
-Не просто четвер. А чистий четвер. В цей день треба вмиватися до сходу сонця. В природі, є навіть таке повір’я, що ворон, навіть, своїх воронят знімав з гнізда і водив їх до річки купатися. А хто раніше воронят покупається, той буде здоровий. Тому люди вставали вночі і йшли купатися.
-А ви вмивалися сьогодні до схід сонця?
-А ще сьогодні треба стригтись, щоб було гарне волосся і щоб голова не боліла.
-А що це лежить у нас на тарілці? (писанки).
-Правильно, і не спроста я поклала їх саме сьогодні сюди, бо їх розмальовували на чистий четвер. Писанкарки прибирали в своїх хатах. Дворах, одягали чисті сорочки і тоді розмальовували писанки.
-Правильно, і не спроста я поклала їх саме сьогодні сюди, бо їх розмальовували на чистий четвер. Писанкарки прибирали в своїх хатах. Дворах, одягали чисті сорочки і тоді розмальовували писанки.
А зараз трішки відпочинемо.
Фізкультхвилинка "Посмішка" https://www.youtube.com/watch?v=V9plpdJqxNk
Пропоную переглянути, як можна прикрасити писанки
Писанки-малюємо
Паперові писанки
- А ви хочете створити таке чудо своїми руками?
Але спочатку потрібно приготовити наші пальчики.
Пальчикова гра "Весна"
Писанка - неодмінний атрибут Пасхального свята. Розмалювати яйце разом з дітьми приємніше у двічі. Озбройтеся фарбами,фломастерами,олівцями, іншими предметами та нанесіть ці цікаві зображення. Гарний, святковий настрій вашій дитині і вам грантований.
Чекаємо фото та відео.
15 квітня 2020р.
Прийшов час ранкової зустрічі.
Доброго ранку,
Доброго дня!
Плещуть долоньки,
Тупають ніжки,
Працюють голівки
Та сяють усмішки.
Доброго ранку,
Доброго дня!
Бажаєте ви,
І бажаю вам я!
І бажаю вам я!
Сьогодні, любі малята,
пропоную завітати на гостину до бабусі Одарки.
В неї є чарівна скринька і дізнатися, що у неї там цікавого.
Дидактична гра «Чарівна скринька»
Загадки про тварин.
Ніс — п’ятачок,
Хвостик — гачок,
Рожева спинка,
Це чудова… (свинка).
Хвостик — гачок,
Рожева спинка,
Це чудова… (свинка).
Кругом бочки,
бігають клубочки. (Квочка з курчатками.)
бігають клубочки. (Квочка з курчатками.)
Рано вранці я встаю
І кричу: «Ку-ку-ріку!»
З добрим ранком всіх вітаю,
До роботи закликаю. (Півень.)
І кричу: «Ку-ку-ріку!»
З добрим ранком всіх вітаю,
До роботи закликаю. (Півень.)
Їсть кольорові квіточки,
Щоб у діточок були рожеві щічки.
Цілий день все «му» та «му»
«Молока,— кричить,— кому?»
Цілий день все «му» та «му»
«Молока,— кричить,— кому?»
Фізкультхвилинка "Зайчики"
https://www.youtube.com/watch?v=gsPyvMHPy8g
Крашанки з прислів'ями та приказками
За тиждень - Великдень.Уже недалечко краснеє яєчко.
От ми дізналлися, що у нашій бабусі Одарки в "Чарній скринці". Якщо вам сподобалося, чекаємо на ваші коментарії.
14 квітня 2020р.
До свято готуємось і кощик збираємо.
А що ми покладемо в кошик, нам допоможе дізнатися
Дидактична гра"Великодний кошик"
Тепер ми знаємо, що покладемо в кошик, а
тепер можна трішки віпочити
Фізкультхвилинка для дітей ТО НЕ Є ПРОБЛЕМА
https://www.youtube.com/watch?v=I
Трішки відпочили, час і порахувати
Кількісний та порядковий рахунок
https://www.youtube.com/watch?v=uF5mvB1f11E6cfmSjxi7w
- Кількісна лічба відповідає на запитання, яке? (Скільки?)
- А порядкова лічба? (Яка за рахунком?)
- Порахували, а тепер пропоную вам, пограти в гру на увагу.
Дидактична гра:"Збери яєчка"
-Вам, сподобався "Великодний кошик"(цікавинок)? Чекаємо на відгуки.
13 квітня 2020р.
Весна. З її приходом все пробуджується у природі. На землю приходять радісні веселі свята.
- Яке найбільше свято ми будемо відзначати скоро?
- Так, цього дня воскрес Ісус Христос. До цього свята готуються заздалегідь. Тож, про те, як святкують Великдень в Україні, пропоню вам переглянути презинтацію.
Великдень
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=FwOzqU5XNoU
- Які ви знаєте символи Великодня?
- А в цьому допоможе нам дидактична гра.
Дидактична гра:" Символи Великодня"


Сподіваємося, що ви цікаве та щось нове дізналися про традиції та святкування Великодня.
Чекаємо на ваші відгуки.
- Які ви знаєте символи Великодня?
- А в цьому допоможе нам дидактична гра.
Дидактична гра:" Символи Великодня"


Сподіваємося, що ви цікаве та щось нове дізналися про традиції та святкування Великодня.
Чекаємо на ваші відгуки.
10 квітня 2020р.
Психогімнастика «Квіти прокидаються»
Пропоную вам згадати відомі квіти та уявити, що ви - маленькі
квіточки, виконати дії за словами вірша.
Прокидаються квітки –
Розкривають пелюстки.
Вітерець дихнув
легенько,
Пелюстки хитнув
тихенько.
Сутеніє, і квітки
Затуляють пелюстки.
Тихо засинають, Голівками кивають.
- Весна – чарівниця надіслала нам свої весняні подарунки
– квіти.
ВЕСНЯНІ КВІТИ
Весна – чарівниця,
Неначе цариця,
Наказ свій послала,
Щоб краса встала,
І проліски, і травка,
Й зелена муравка,
І кульбаба рясна,
І фіалка ясна –
Всі квіти весняні,
Веселі, коханні,
З – під листя
виходять,
Голівки підводять
Од сну зимового
До сонця ясного!
(Олена Пчілка)
- Хто послав свій наказ?
- Який весна послала наказ?
- Хто виходить з під листя?
- Що підводять квіти?
- До чого тягнуться квіти?
Весняні квіти


Намалюю я весну
https://www.youtube.com/watch?v=qcA3MTrlQL0
Пропоную вам намалювати весняні квіти за допомогою наших долоньок,
але спочатку підготовим наші пальчики, зробимо пальчикову вправу.
малювання долоньками
Підсумок.
Д/гра «Закінчи речення»
Квіти потрібні для того, щоб…(ними милуватися)
Квіти потрібні для того, щоб…(їх дарувати)
Квіти потрібні для того, щоб…(вони прикрашали природу)
Квіти потрібні для того, щоб…(до них прилітали бджілки)
Квіти потрібні для того, щоб…(навкруги був приємний аромат)
Якщо вам сподобалося, чекаємо на ваші коментарії та на малюнки маленьких долоньок, за якими ми дуже сумуємо.
Пропоную вам намалювати весняні квіти за допомогою наших долоньок,
але спочатку підготовим наші пальчики, зробимо пальчикову вправу.
малювання долоньками
Підсумок.
Д/гра «Закінчи речення»
Квіти потрібні для того, щоб…(ними милуватися)
Квіти потрібні для того, щоб…(їх дарувати)
Квіти потрібні для того, щоб…(вони прикрашали природу)
Квіти потрібні для того, щоб…(до них прилітали бджілки)
Квіти потрібні для того, щоб…(навкруги був приємний аромат)
Якщо вам сподобалося, чекаємо на ваші коментарії та на малюнки маленьких долоньок, за якими ми дуже сумуємо.
9 квітня 2020р.
Весна іде, про здоров'я треба дбати
https://www.youtube.com/watch?v=_dLZm6dbXdA
Корисні поради від лікаря Айболить
Фізкультхвилинка "Бедрик"
Фізкультхвилинка "Бедрик"
8 квітня 2020р.
Пропоную вам зробити веселу вправу для язичкавправа з язичком
З язичком пограли, а тепер пропоную вправу "Чистомовки"
чистомовки
https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk
7 квітня 2020 р.
Пропоную вам пригадати геометричні фігури
Геометричні фігури
6 квітня 2020 р.
Пропонуємо переглянути казку "Колобок"
Казка "Колобок"
Дякую за цікавий продуманий матеріал.
ВідповістиВидалитиДякуємо
Видалити👍👍👍Завтра почнемо з першого заняття))
ВідповістиВидалитиДякуємо, сподіваюсь, що вам буде цікаво
ВидалитиДякуємо за цікаве заняття та нові ідеї, як можна прикрасити писанки! Дидактична гра «Чарівна скринька» - дуже сподобалася, адже дітлахи люблять відгадувати тваринок. Багато корисного та пізнавального дізналися у грі "7 символів Великодня".
ВідповістиВидалитиДякуємо вам, за те, що будні наших дітей стали різноманітнішими!!!
Дякуємо, дуже приємно, що вам сподобалося
ВидалитиСпасибо большое, за идеи Жанни Николаевны и Тетьяни Анатольевны
ВідповістиВидалитиДякуємо, що вам подобається
ВидалитиЧудова казочка про Великдень! Переглянули з задоволенням декілька разів)
ВідповістиВидалитиДякуємо, дуже приємно, що вам подобається
ВідповістиВидалитиЗавдання про комах виконали������ Дякуємо��
ВідповістиВидалитиДякуємо! Дуже цікаві завдання, завдяки ним, наш карантин цікавіший і продуктивний.
ВідповістиВидалитиВані дуже сподобалося завдання про рослини "Що тут зайве?"