Ласкаво просимо!
На сторінку "Групи "Сонечко"!
Шановні батьки для ваших дітей пропонуємо, цікаві завдання в ігровій формі, дидактичні та рухливі ігри.
26 травня 2020 року
Привіт маленьким сонечкам! Сьогодні поговоримо про професії.
Які
ви знаєте професії людей? Чи однакові ці малюнки? Чим вони різняться? Ці люди
розважаються чи працюють? Якою працею зайняті ці люди? Чи
потрібні ці професії? Що було б, аби не було лікарів, перукарів, продавців? На вашу думку, яка
професія найважливіша? Чому?





Дидактична гра «Кому що потрібно для роботи»


















-Діти, запам’ятайте, всі професії важливі та
потрібні!
Відгадайте загадку та скажіть, що це?
Хутко мчить бо поспішає,
Пасажирів підбирає,
І хвилинка, у хвилинку
Їх доставить на зупинку. (Автобус)
-До якого виду транспорту він належить? -За
призначенням який це транспорт? -Як називають людину, яка керує автобусом? -Чи
необхідна професія водія? Чому? -Куди можна поїхати автобусом?
-Давайте ми сьогодні з вами зробимо автобус власними
руками. Але спочатку давайте розглянемо його: на яку геометричну фігуру схожий
автобус? Що є у автобуса?

-А зараз ми зробимо автобус, але спочатку підготуємо
пальчики до роботи.
-Так як в автобуса
передня і задня частина заокруглені, то нам необхідно зрізати кути. Для цього
беремо прямокутник червоного кольору та згинаємо його навпіл, вузькими
сторонами одна до одної, прогладжуючи середину згину. Беремо ножиці, та
зрізаємо верхній кут вузьких сторін, зрізуємо повертаємо ножиці, а не
заготовку. Розгинаємо викладаємо на білий аркуш паперу. Далі нам необхідно
зробити колеса, беремо квадрат чорного кольору, та зрізаємо всі кути від
середини однієї сторони, до середини іншої, так вийшов у нас круг, викладаємо
колеса нашому автобусу. Беремо смужку білого паперу та згинаємо його навпіл,
вузьку сторону до вузької, кут до кута, прогладжуємо сторони згину. І ще раз
згинаємо так само. Розгинаємо та розрізаємо смужку по лініям згину. Викладаємо
вікна. Тепер будемо наклеювати наші деталі в такій же послідовності як викладали.

Відпочинемо разом!
А тепер
попрацюємо з пластиліном. Я впевнена, що жабки у вас будуть чудові "Жабка на листочку латаття"
До зустрічі! Приємного перегляду!
Гарні лисички в Каті, Андрюші, і Нікіти
17 травня 2020р
Привіт сонечка!
Розгляньте
картинку, і назвіть лісових мешканців
Відгадайте загадки
про лісових тварин





Дидактична гра «Хто
зайвий»
Поясніть чому ви так вважаєте?


Цікава аплікація “Лисичка з геометричних фігур”.
Крок 1. Приготуйте аркуш А4 двостороннього
кольорового паперу. Для роботи знадобиться оранжевий папір. Також приготуйте
звичайний білий папір. За допомогою лінійки або методом згинання кутиків
відріжте від помаранчевого аркушу чіткий квадрат, як зображено на фото.

Крок 2. За допомогою простої техніки оригамі
потрібно зібрати мордочку лисички, як зображено на фото. Дітки зможуть
попрацювати з квадратом і трикутниками.


Крок 4. Завдяки двом білим трикутникам потрібно
деталізувати вушка. Маркером домальовуємо деталі на мордочці – очі, рисочки на
хутрі, вусика, брівки.

Крок 5. Для створення тіла лисички потрібно
підготувати 1 великий прямокутник (тіло), 4 тонкі прямокутники (лапки), довгий
еліпс для хвостика.

Крок 6. Приклейте лисичку на кольорове тло.
Домалюйте їй хутро по всьому тілу. За допомогою маркера створіть пейзаж на фоні
– траву, дерева, сонце. Оригінальна аплікація готова!

Перегляньте – це відео,
і запам’ятайте диких тварин та їх дитинчат."Дикі тварини"
Дидактична гра «Хто
що їсть, і де живе»




Малята, вивчіть
скоромовку.

А тепер
відпочинемо. Фізкультхвилинка"Зайчики"
Роботи Дані і Андрюші. Ви молодці.
Квіти для мами - радість,
Квіти в руках у мами - значить вона щаслива.
Квіти для мама від Нікіти.
08 травня 2020р.
Доброго ранку діти
Сьогодні 8 травня, День Пам’яті та
Примирення.
День Перемоги завжди був і є для українців,
днем пам’яті про всіх загиблих воїнів. Які боролися за мирне небо над Україною.
Ми народилися і виросли в
мирний час. Ми ніколи не чули виття сирен, що оповіщає про військову тривогу,
не бачили зруйнованими бомбами будинків, не знаємо що таке окопи, і траншеї.
Для нас війна - історія.
Діти перегляньте – це відео,"Ніколи знову"
Червоний мак – символ памяті загиблих у Другій
світовій війні.
Мак - квітка пам’яті і звитяги. Видео
Мак - квітка пам’яті і звитяги. Видео
До Дня Пам’яті та Примирення перегляньте – це відео. Відео
Діти зробіть квітку мак, для себе і своїх
рідних в пам'ять про загиблих у війні. Присилайте фото.
Привели шляхи-дороги
Наш народ до перемоги.
І солдати-дідусі
Посміхаються усі.
Це святе травневе свято
Треба серцем відчувати!
Придивись: в старих солдат
Сльози радощів блищать!
Хай завжди в усьому світі
Буде мир і щастя дітям,
Бо народжені вони
Для життя, а не війни.
Нам потрібне тільки мирне небо.
Діти послухайте пісню. Пісня "Про мирне небо"
Зі святом Перемоги всіх нас, та днем Примирення. Вшануймо ветеранів, що здобули перемогу, та принесли нам мир.
07 травня 2020 року.
Сьогодні
малята ми станемо маленькими дослідниками. Це завжди цікаво. На прогулянці в
садочку, ви гралися піском, він був різний. Закріпимо його
властивості.
Досліди з піском
Візміть трішки сухого піску, покладіть на долоню й розітріть. Чому розтирається пісок?
З чого він складається?
Якого розміру окремі піщинки?
Якого кольору?
Чи скріплюються вони в грудку?
Якого розміру окремі піщинки?
Якого кольору?
Чи скріплюються вони в грудку?
Гра «Куди поділася вода?»
В стаканчик з піском наливаємо води, торкаємося піску.
Якім він став?
Куди поділася вода?
Висновок: Вода швидко вбирається в пісок
Дослід з ґрунтом Мета: навчити дітей розрізняти вологу та суху землю.
Матеріал: добре зволожена і суха земля.
Візьміть в руки дві жмені землі – мокрої та сухої – і стисніть кулаки.
Висновок: волога земля м’яка, зліплюється в грудку, з неї можна витиснути воду. Суха земля –тверда, при здавлюванні розсипається.
Матеріал: добре зволожена і суха земля.
Візьміть в руки дві жмені землі – мокрої та сухої – і стисніть кулаки.
Висновок: волога земля м’яка, зліплюється в грудку, з неї можна витиснути воду. Суха земля –тверда, при здавлюванні розсипається.
Загадки про пісок
Він жовтенький і сипучий,
У дворі лежить у кучі.
Якщо хочеш — можеш брати
І фортецю будувати,
Тільки воду мусиш мати.
(Пісок)
У дворі лежить у кучі.
Якщо хочеш — можеш брати
І фортецю будувати,
Тільки воду мусиш мати.
(Пісок)
Для веселої дітвори
Привезли до нас у двори,
Я люблю його копати
І пасочку випікати.
Тільки потрібен мені совок.
Що копаю я? – …
(Пісок)
Привезли до нас у двори,
Я люблю його копати
І пасочку випікати.
Тільки потрібен мені совок.
Що копаю я? – …
(Пісок)
З піску можна ліпити, а земля потрібна деревам, кущам, траві.
Пограємо в гру «Частини рослини»
Кожна рослина росте, підростає,
Кожна у ґрунті і корінь свій має.
Знати уже ви, малята, повинні
Й інші важливі частини рослини —
Листя, стебельце чи стовбур, ще й квітку…
Ви пам’ятаєте їх, любі дітки? (Так.)
Кожна у ґрунті і корінь свій має.
Знати уже ви, малята, повинні
Й інші важливі частини рослини —
Листя, стебельце чи стовбур, ще й квітку…
Ви пам’ятаєте їх, любі дітки? (Так.)
Малята дайте відповідь на запитання й покажіть на рослині відповідного
виду те, про що йдеться.
Запитання до гри:
Яка частина рослини розміщується в землі? (Корінь.)
У якої рослини є стовбур? (У дерева.)
У яких рослин є стебельце? (У трави та квітів.)
Чи можуть бути у квітів або трав гілки? (Ні, гілки бувають у дерев або в кущів.)
Чи можуть бути квіти на кущах і деревах? (Так.)
На якій частині дерева звивають свої гніздечка птахи? (У горі, між гілками.)
Яку частину рослин найбільше люблять бджоли? (Квітку.)
На чому в рослин виростають листочки? (На гілочках або на стеблі.)
Яка частина рослини розміщується в землі? (Корінь.)
У якої рослини є стовбур? (У дерева.)
У яких рослин є стебельце? (У трави та квітів.)
Чи можуть бути у квітів або трав гілки? (Ні, гілки бувають у дерев або в кущів.)
Чи можуть бути квіти на кущах і деревах? (Так.)
На якій частині дерева звивають свої гніздечка птахи? (У горі, між гілками.)
Яку частину рослин найбільше люблять бджоли? (Квітку.)
На чому в рослин виростають листочки? (На гілочках або на стеблі.)
Малята подивіться - це відео, і запамятайте
назви дерев "Загадки про дерева"
Назвіть дерева які ви запамятали.
Послухайте казку про пригоду маленького
совенятка. В. Сухомлинського «Найгарніша мама»
Випало
Совеня із гнізда та й повзає лісом. Далеко забилось, не може знайти рідного
гнізда. Побачили птахи малого – некрасивого, з великою головою, вухатого,
банькатого, жовторотого. Побачили та й питають, дивуючись:
–
Хто ти такий? Де ти взявся?
–
Я – Совеня, – відповідає мале. – Я випало з гнізда, не вмію ще літати і вдень
дуже погано бачу. Я шукаю маму.
–
Хто ж твоя мама? – питає Соловей.
–
Моя мама Сова, – гордо відповідає Совеня.
–
Яка ж вона? – питає Дятел.
–
Моя мама найгарніша.
–
Розкажи, яка ж вона, – питає Дрізд. – У неї голова, вуха й очі такі, як у
мене, – відповідає з гордістю Совеня. – Ха-ха-ха!
– зареготали Соловей, Дятел і Дрізд. – Та ти ж потвора. Виходить, і мати твоя
така сама потвора.
– Неправда! – закричало Совеня. – Мама в мене
найгарніша.
Почула його крик Сова, прилетіла, потихеньку взяла
Совеня за лапку й повела до рідного гнізда.
Совеня уважно подивилося на свою маму: вона була й
справді для нього найгарніша!
- Як відреагувало Совеня на те, що птахи посміялися над його мамою?
- Чи хорошим сином було Совенятко? Чому?
Можна у світі чимало зробити:
Перетворити зиму на літо,
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу штурмом узяти,
Можна пройти крізь пустелі та хащі.
Тільки без мами не можна нізащо,
Бо найдорожче стоїть за словами:
В світі усе починається з мами!..
А. Костецький “Все починається з мами”.
Кожної другої неділі травня, відзначається поважне свято - День матері. Перегляньте - це відео "День матері в Україні"
А тепер час відпочити, і
послухати пісеньку. "Пісня про матусю"
Приємного перегляду!
06 травня 2020 року.



Талановиті наші сонечка! Ми вами пишаємося!



Добрий день, мої малята,
Милі хлопчики й дівчата,
У цей день і у цей час
Рада з вами бути знову!
В гості завітала Чарівна
квітка, яка хоче розповісти про своє життя, і життя своїх подружок.
Послухайте казку В. Сухомлинського «ДІВЧИНКА
І РОМАШКА»
Сонячним ранком маленька Дівчинка вийшла
погратися на зеленій галявині. Раптом вона почула: хтось плаче… Прислухалась.
Плач долітав з-під каменя, що лежав в кінці галявини. Нахилилась Дівчинка
до каменя й питає:
— Хто там, під каменем
плаче?
— Це я, Ромашка,—
почувся тихий, слабкий голос. — Звільни мене, Дівчинко, гнітить
мене камінь.
Відкинула Дівчинка камінь
й побачила ніжну стеблинку Ромашки.
— Спасибі тобі, Дівчинко,—
сказала Ромашка, зітхнувши на повні груди. — Ти звільнила мене з-під
кам’яного гніту.
— Як же ти потрапила сюди,
під камінь?
— Підманув мене
камінь,— розповіла Ромашка. — Була я маленькою насіниною. Восени
шукала теплого куточка. Камінь дав мені притулок, обіцяв
оберігати мене від холоду й спеки. А коли я захотіла
побачити сонечко, він ледве не задавив мене. Я хочу бути твоєю, Дівчинко.
— Гаразд, будь моєю,—
згодилась Дівчинка.
Подружились Дівчинка
і Ромашка. Щоранку Дівчинка приходила до Ромашки, і вони разом зустрічали
сонечко.
— Як добре мені бути
твоєю, Дівчинко,— часто говорила Ромашка.
— А коли б ти виросла у
лісі або при дорозі? Якби ти була нічиєю?
— Я б померла від горя,—
тихо сказала Ромашка. — Але я знаю, що нічиїх квітів не буває. Вони
завжди чиїсь. Ось той Маковий Дзвіночок — він товаришує з Сонечком. А ось
та маленька квіточка Незабудка — вона подруга Весняного вітру. Ні, квітка
не могла б жити нічиєю.
- Куди вийшла маленька дівчинка і з якою метою?
- Що вона побачила під каменем?
- З яким проханням звернулась Ромашка до Дівчинки?
- Як образив камінь Ромашку?
- Кого можна назвати справжніми друзями?
- Чи могла б квітка жити нічиєю?
Відгадайте загадки про квіти.
Звукова вправа "Квітка"
Оберіть квітку яка вам сподобалась, назвіть
її. Визначте перший звук, і останній (голосний чи приголосний)
А тепер відпочинемо, і уявимо
себе квітами.
Назвіть квітку яка вам сподобалась, опишіть
її. І назвіть, який перший звук у назві цієї квітки.
Розгляньте малюнок, і визначте
послідовність зростання квітки.
Що необхідно квітам для зростання?
Вивчить чистомовку.
Малювала Лариса,
Аквареллю нарциси
А гуашшю жоржини.
Малювала Марина
Шановні мами, стежте за правильністю вимови
вашої дитини.
Які квіти вам найбільше спадобалися? Чому?
Любі малята у вас уже з"явилася
улюблена весняна квітка, намалюйте або зробіть її.
Присилайте фото.
А тепер відпочиньте, і
послухайте веселу пісеньку . Пісенька "Про кульбабку"
Приємного перегляду!
5.05.2020р.
Доброго ранку, доброго дня!
Все навкруг добрим хай буде щодня –
Ви, шановні батьки, і ви, любі діти,
Сонцю всміхайтеся мило щодня.
Про що ми будемо говорити на занятті ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:
Вона приходить з ласкою,
Із чарівною казкою,
Тепло і сонце нам несе.
Лиш прийде – оживає все. (Весна.)
– Як ви гадаєте, з якою ласкою приходить до нас весна?
– Пригадайте лагідні, ласкаві слова про весну.
Дидактична гра «Весна яка?»
– Яку казку може розповісти весна?
– Чому всі навколо радо вітають весну?
– З приходом весни все очікує тепла. Що це за тепло?
– Так, сонце піднімається все вище і вище, світить яскравіше. Щодня земля отримує все більше тепла, а температура повітря підвищується.
– Якщо не буде сонечка, що станеться з нашою планетою? (Вона загине.)
– Назвіть слова з якими можна звернутися до сонечка.
Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко.
Дидактична гра «Сонечко яке?»
- Сонце світить і гріє , яскраве, жовте, тепле, променисте, лагідне, усміхнене.
-Слухайте уважно, казочка незвична, а математична.
Сонечко в небі сумувало,
На стежину поглядало,
Та все дарма,
На стежині нікого нема.
-Діти, уважно розглянемо стежину, що тут незвичного, математичного.
З нашої стежини зникли казкові герої. Залишились тільки підказки, за допомогою яких ми дізнаємось хто і де знаходився. Погляньте, перший сонячний промінець потрапив на яку цифру?
-Так, це цифра 1. Нам потрібно знайти конверт з цією цифрою.
Загадка з першого конверта:
Котиться клубочок
Зовсім не з ниточок,
Замість ниточок –
Триста голочок. (Їжачок.)
-Послухаємо завдання від їжачка.


Йшли собі два їжаки,
Кожен ніс по два грибки.
Нумо їм допоможіть –
Ті грибочки полічіть!
Скільки разом грибів
Несли їжачки?


- Так, 4 грибочка.
-Кого тепер повернемо на доріжку ви дізнаєтесь, коли відгадаєте наступну загадку, яку ви знайдете в конверті під номером….
Загадка з другого конверта:
Хвіст пухнастий,
Хутро золотисте,
В лісі живе
В селі курей краде. (Лисиця.)
Хутро золотисте,
В лісі живе
В селі курей краде. (Лисиця.)
-Послухайте небилиці від лисиці.
Дидактична гра «Небилиці від лисиці»
Дидактична гра «Небилиці від лисиці»
Лист з берізки облітає —
Місяць червень наступає. (Листопад)
Розцвітають перші квіти —
Це, звичайно, лютий, діти. (Квітень)
Тане сніг, біжать струмки —
Місяць вересень такий. (Березень)
Новий рік стрічають радо
Тільки в травні всі малята. (Січень)
Травень ніс дари мені —
Груші-яблука смачні. (Вересень)
Ми святкуємо жнива.
Це вже жовтень — от дива! (Серпень)
Снігу випало чимало —
Липня це пора настала. (Грудня)
Назбира суниць Марина
У жарку серпневу днину. (Червневу)
Грудень. Неповторна мить —
В вирій ластівка летить. (Вересень)
-Наступну загадку, яку ви знайдете під номером…
Загадка з третього конверта:
Я — вухастий ваш дружок,В мене сірий кожушок,
Куций хвостик, довгі вуса.
Я усіх-усіх боюся.
(Заєць)
- Зайчик пропонує нам відпочити.
Фізкультхвилинка "Зайчики"
-А ще є загадка під номером...
-Загадка з четвертого конверта:
Влітку наїдається,Взимку відсипається,
А навесні прокидається…(Ведмідь.)
Задача від ведмедика:
Чотирі веселих ведмежат
Поспішають до малят,
А один із них втомився,
В лісі спати залишився.
Скільки ведмежат
Прийде до малят?
- Остання загадка під номером.....
-Загадка з п'ятого конверта:
Квітку я зірвать хотіла –Квітка раптом…полетіла. ( Метелик.)
- Завдання від метелика:
Дидактична гра: " Посади метелика на квіточку"
- Якого кольору метелик зайвий?
-Ми виконали всі завдання, повернули всіх казкових героїв на математичну стежину.
- Малята, сподіваюсь, вам подорож була цікава з Сонечком та його друзями.
Пропоную вам, на згадку про сонечко намалювати, або зробити аплікацію.
Але не забувайте про пальчикову гімнастику.
Пальчикова гра "Весняне сонечко".
Чекаємо на ваші роботи, до зустрічі.
Гарні роботи наших сонечок, працьовитих та творчих. Ви молодчинки!
4 травня 2020р.
Сонечко встало
Іде новий день,
Любі малята, мами й тата
Усім: "Добрий день"!
Тема: "Славний місяць травень"
Матінка – природа не перестає дивувати нас цілий рік. Пригадайте, восени все навколо було жовтим. Чому?
- А взимку яке все було навколо?
- Яким стало зараз все навкруг?
- Які зміни відбулися в стані неживої природи?
- Які зміни відбулися в стані живої природи?
- Як називається останній весняний місяць?
Існують такі народні назви травня: соловейків, росяник, грозовик, дощовник, зеленошумний, п’янкий.
Чому так говорять?- Травень ліси прибирає, літа в гості чекає.
- Соловейко мала пташка, а май знає.
- Буває погода в май: худобі їсти дай, а сам на піч тікай.
- Що вам у ній подобається?
- Яку пору року зобразив художник?
- Яка це весна: рання чи пізня?
- Чим відрізняється пізня весна від ранньої?
- Як інакше можна назвати цю картину?
Ходить травень по траві
З сонечком на голові
Розмальовує навколо
Синьо, біло, волошково.
Ой, весна-весняночка
Стала біля ганочка.
Підем дітки, у танок
По стежині скік та скок.
Розгляньте картинки "Праця на весні"
Дидактична гра «Де, що сіють та саджають навесні?»
– На городі сіють овочі …
– У полі сіють зерно …
– У квітнику висівають квіти ….
– У садку саджають ….
– На городі сіють овочі …
– У полі сіють зерно …
– У квітнику висівають квіти ….
– У садку саджають ….
Дидактична гра «Що де росте?»
Розгляньте ілюстрації, та складіть невеличкі розповіді.
Пальчикова гімнастика «Дерева»
Вітер залетів у сад.
Ти дерева не хитай,
(хитають руками з боку в бік)
Дуже гілки не хили,
Щоб не тріснули вони!
(хитають руками вгору-вниз, не згинаючи пальців).
Розгляньте ілюстрації, та складіть невеличкі розповіді.
Дидактична гра « Усе переплуталось» (встановіть послідовність розвитку рослин).
- Велике дерево, - маленький паросток, - деревце.
- Паросток, - рослина без квітки, - рослина з квіткою, - рослина з бутоном.
- Брунька, - маленький зелений листочок, - пожовклий листок, - великий зелений листок.
Яблуні рожевий цвіт
Зачаровує весь світ.
Бджоли із її квіток
Цілий день беруть медок.
Зачаровує весь світ.
Бджоли із її квіток
Цілий день беруть медок.
Малята намалюйте дерева під час цвітіння.

Вітер залетів у сад.
Ти дерева не хитай,
(хитають руками з боку в бік)
Дуже гілки не хили,
Щоб не тріснули вони!
(хитають руками вгору-вниз, не згинаючи пальців).
Малята подивіться - це відео, та підготуйте вашим рідним матусям в подарунок до "Дня матері". Відео "Квіти в подарунок"
Чекаємо на ваші роботи!
Настав час, і порухатися. Відео "Руханка"
На цьому все. Приємного перегляду!
30 квітня 2020р.
Доброго дня дівчатка й хлоп’ята
І чорняві кароокі, і біляві синьоокі
І кмітливі, розумненькі, великі і маленькі
Радо всіх я вас вітаю
Щиро вам добра бажаю.
- Діти, у нас сьогодні незвичайне заняття. Ми з вами завітаємо до Країни дорожніх знаків!
-Ой, хтось кричить про допомогу.
-Ой, хтось кричить про допомогу.
- Діти погляньте це Лунтик з мультику до нас прийшов.
-Та чомусь він так кричить? Щось трапилось з ним ?
-Він розпові, що поспішав до вас та по дорозі зустрів чудовиська з трьома очима. Він, дуже, його злякався. Йому страшно. Воно таке здорове і страшне.
- Мені здається я знаю про кого він говоре, діти відгадайте що ж так налякало Лунтика. Послухайте загадку.
Світить він червоним оком - стоїмо.
Світить він зеленим оком – ідемо.
(Світлофор)
- Не бійся Лунтику , це звичайний світлофор, його не потрібно боятись, він допомагає підтримувати порядок на дорозі.
- Діти, а чи ви знаєте для чого потрібен світлофор?
- Допоможемо, дізнатися Лунтику про світлоіфор
- Малята, Лунтик хоче дізнатися про правила дорожнього руху, візьмемо його з собою до Країни дорожніх знаків.
- А екскурсію
по цій Країні для нас проведе регулювальник.
- Доброго дня, діти! Я радий вас вітати в Країні
дорожніх знаків.
- Ось, перша
зупинка! Відгадайте загадку:
Ця тваринка не
проста:
Без копит і
без хвоста.
Не гуляє, не
біжить,
Серед вулиці
лежить.(Зебра)
– Для чого
потрібна зебра на дорозі?
– А який
ще знак вказує де потрібно переходити проїжджу частину?
– Так, це знак «пішохідний перехід» та
«підземний перехід»
- Тож, переходячи вулицю
треба бути уважними. В нашому місті на жаль не має підземних
переходів, та все
ж таки правила переходу потрібно знати.
-А чи впораєтесь ви з таким завданням на другій зупинці – поясніть мені,
де на малюнку діти порушують правила дорожнього руху, а де – ні!
Фізкультхвилинка СВІТЛОФОР-ВЕСЕЛІ ДРУЗЯКИ-ІРИС
-Тож, четвертою зупинкою
буде
Дидактична гра «Хто де їздить, хто де ходить?»
Закріпити
знання дітей про те, що проїжджа частина для машин, а тротуар для пішоходів.
– Чи правильно їздять машини, та ходять
пішоходи? (Відповіді дітей)
–Хто такі пішоходи?
– Де повинні ходити пішоходи? (По тротуару,
або пішохідних доріжках)
– Де проїжджа частина. Що по ній
їздить?
– Як
називається частина дороги, якою рухаються автомобілі. (проїжджа частина).
– А по
тротуару ходять… (пішоходи).
Слід пам’ятати
всім надовго –
Від
дорослих до дітей:
Є для
транспорту дорога,
Тротуари для – людей!
-П'ята зупинка:
Увага! На дорозі - діти! Правила дорожнього рух
- Тож наша подорож закінчується , ще раз закріпимо про безпеку на дорозі:
–Чому
небезпечно гратися з м’ячем біля дороги?
– Що треба
робити якщо м’яч або іграшка потрапили на дорогу?
–Чому неможна
переходити проїжджу частину на червоний сигнал світлофора? А на який можна?
– Чи можна
дітям кататися на роликах, або велосипеді по проїжджій частині? А де можна
кататися?
–Чому не можна
перелазити через огорожу на проїжджу частину?
А де потрібно
перейти дорогу?
– Чому неможна
машинам їхати по тротуару?
- Хто йде по тротуару?
– Чи можна
пішоходам ходити по проїжджій частині?
- Де
люди чекають транспорт?
- Хто
називається «водієм?»
- Як на
дорозі позначається пішохідний перехід?
- Як
називається місце перетину двох доріг?
- Хто
перший повинен вийти з автобуса - дорослий чи ти?
- Як
треба правильно обходити автобус, спереду чи ззаду?
-Тепер Лунтик знає правила дорожнього руху. Та
намагайтеся завжди бути уважними на
дорозі, щоб не робити неприємності ні собі, а
ні близьким вам людям.
Діти скажемо регулювальнику
велике спасибі за цікаву подорож і на кінець заняття пропоную вам намалювати, або зробити аплікацію світлофора. А перед цим не забудьте зробити пальчикову вправу
Сподіваюся, вам сподобалася екскурсія до Країни дорожніх знаків.
Чекаємо на ваші роботи. Приємних вам вихідних та гарного настрію.
Гарні роботи наших Сонечок. Ви найкращі!
Гарна пожежна машина у Нікіти
Працьовиті ручки нашої Аліси
29 квітня 2020р.
Доброго сонячного ранку наші маленькі сонечка!
Сьогодні ми з вами знову поговоримо про небезпеку яка підстерігає вас вдома.
Відгадайте загадку
Дерев’яні хлопці
Лежать у коробці.
Коли з ними граються,
То вогнем займаються.
Лежать у коробці.
Коли з ними граються,
То вогнем займаються.
– Навіщо потрібні сірники?
– Чи можна дітям бавитися сірниками? Чому?
- Хто гасить вогонь?
- Що необхідно пожежнику?
Розкажіть дитині про їх призначення.
Прочитайте казку “Козенята і вогонь”
Вогонь працював у кози у печі –
Варив їй куліш, випікав калачі.
Вона ж годувала щоранку малят –
Трійко біленьких своїх козенят.
Ось мамі вже з дому рушати пора,
Лишається в хаті сама дітвора.
– Ми будем слухняні, – синок запевня.
Куди ж це найменше спішить козеня?
Воно потихеньку взяло сірники
І вогник маленький пуска між тріски.
– Ану, як у мами моєї гори! –
І ось уже дим потягнувсь до гори …
Сердитий вогонь розходивсь, гоготить!
Сестричка з найменшим сховалась умить.
А брат не злякавсь: – Нуль-один подзвоню!
Врятують пожежні і нас від вогню.
– Алло! Загорілася хата в кози!
Адреса: Діброва, провулок Лози.
А номер в нас другий. Скоріше сюди!
Мерщій порятуйте від злої біди!
Спішили сусіди – Лисиця й Ведмідь,
І Заєць – відомий усім скорохід.
І мчали в машині ген-ген із гори
Пожежні умілі і мужні – бобри.
Вогонь не давався, пручався, шипів,
Сердитий вогонь погасать не хотів –
Не дуже він любить сидіть у печі,
Варити куліш і пекти калачі.
Пожежу згасили. Живі малюки.
І каже Бобер: – Не беріть сірники!
І мовить коза: – Пам’ятайте завжди,
Що гра із вогнем приведе до біди!
Проведіть з дитиною бесіду за змістом казки.
- Де працював вогонь у кози?
- Що він робив?
- Що зробило маленьке козеня?
- Що сталося потім?
- Що зробило старше козеня?
- Хто допомагав гасити пожежу?
- Що порадили козенятам бобри-пожежники?
Намалюйте нову хатинку для Кози з козенятами.
Не забувайте про пальчикову гімнастику.
Звукова вправа "Вогонь"
Який звук у слові Вогонь ви чуєте першим? Останнім? Ви чуєте в слові голосний звук? Назвіть його? Він один чи повторюється? Порахуйте кількість звуків у слові
Розгляньте сюжетні картинки.
Обговоріть з дитиною, що робити не можна, і до чого це приведе.

Виконайте з дитиною вправу з графомоторики “Допоможи пожежнику погасити вогонь”.
Перегляньте з дитиною мультфільм Відео "Уроки обережності"
А тепер настав час відпочити Відео "Руханка для дітей Тук-тук"
На сьогодні все. Приємного перегляду. До завтра!
Гарний віршик про весну від Кіри. Ти молодчинка!
Творчі ручки наших сонечок
28 квітня 2020р.
Доброго ранку усім і дорослим і малим!
Сьогодні ми з вами відправимося до країни Математики.
Розгляньте і назвіть геометричні фігури.
Порахуй обємні фігури.
Яка фігура перша? Друга? Третя? Четверта?
Знайди предмет схожий на циліндр, на малюнку.
Дидактична гра "Відгадай і назви"
Дидактична гра "Назви сусіда"
Малята назвіть цифру, в пустому віконечку.
Гра "Весняна квіточка"
- Що зображено на малюнку?
- Скільки пташок? Чим відрізняються між собою?
- Скільки квіток?
- Чого (кого) більше? Меньше? Чому?
- Квіти всі однакові? Скільки червоних? скільки жовтих? Яких більше? Меньше?
- Що є біля квіток?
- По скільки біля кожного?
- Як ще можемо сказати? (порівну)
- Від чого може виникнути пожежа вдомі?
- Чому дітям не можна брати сірники?
- Хто гасить вогонь?
- Чому пожежна машина червоного кольору?
- Чому потрібно поступатися дорогою пожежній машині?
Сірники для дітей - небезпечні. Але із сірників можна зробити цікаві вироби.
Якщо у вас є свої ідеї, тоді до роботи. Чекаємо на ваші роботи.
А тепер відпочинемо, і порухаємося. Фізкультхвилинка Відео Фізкультхвилинка "Розминка"
На сьогодні все. До завтра!
27 квітня 2020р.
Чудові комашки у Нікіти. Ти молодчинка!
Доброго ранку наші маленькі сонечка, мами й тата!
Тема: Безпека дитини
Щоб зберегти дитину від біди, треба навчити правильно поводитися в небезпечних ситуаціях. Дитина повинна знати правила безпечної поведінки, коли залишається вдома сама.
Любі малята перегляньте це відео, і запамятайте корисні підказки. Відео "Сам удома"
А тепер повторіть ці підказки самостійно.
Дидактична гра "Допомога"
Коли станеться біда - набирай швиденько ці номера!
Розгляньте малюнки
- На вашу думку, чи правильні вчинки цих дітей?
- І що може трапитися з ними?
Дидактична гра "Обери небезпечні предмети"
Розгляньте картинки безпечних та небезпечних предметів. Та поясніть правила користування.
А зараз разом з вами проведемо веселу зарядку. Відео "Весела мультзарядка"
На сьогодні все. До завтра. Приємного перегляду!
Наші дітки молодці, у роботі всі майстри!
24 квітня 2020р.
Добрий день малята, любі хлопчіки й дівчатка!
Відгадайте загадку
Серед лісу, горбик-дім
Тисячі живуть у нім.
Працелюбні - ці комахи.
Добрі, щирі розумахи
( Мурахи )
- Як називається ця комаха?
- Де можна найчастіше зустріти мураху?
- Які особливості будови тіла?
- Для чого слід оберігати мурах?
Комах потрібно охороняти!
Багато видів комах зникають, тому їх заносять до Червоної книги України.
Комахи є прикрасою ношої природи. Не знищуйте комах, адже ви великі, а вони такі маленькі, і беззахисні перед нами.
Подивіться це відео, і запамятайте назви комах, і помилуйтеся ними. Відео "Про комах"
Пропоную виготовити на згадку, якусь комашку із покидькового матеріалу.
Не обовязково таких як на малюнку, можете придумати свою особливу. Фантазуйте, у вас вийде!
Не забувайте про пальчикову гімнастику. Пальчикова гімнастика "Метелик"
А тепер відпочинемо. Поспіваємо і потанцюємо разом з жучком. "Жук" весела дитяча пісенька.
Чекаємо ваших робіт. Гарних вихідних!
Працьовиті ручки наших сонечок
23 квітня 2020р
Вітаю вас із сонячним весняним днем, любі малята а також мами й тата!
Радіють такій сонячній погоді, і комашки.
Відгадайте загадку.
Що то за гість:
Ніжок має шість,
Аж чотири крильця має,
По квітках собі літає,
Не бджола, не джмелик - зветься...
( Метелик)
- Як називається ця комаха?
- Де можна найчастіше зустріти метелика?
- Що є в метелика?
Зимою спить, літом бренить
Над садом літає, солодку росу збирає
( Бджілка)
- Де ви бачили бджілку?
- Яку користь приносить бджілка?
- Де частіше можна зустріти цих комах?
Метелики дуже полюбляють квіти.
Вивчимо про нього віршик.
А щоб краще запамятати, вам допоможе - ця таблиця
- Кого дитина хотіла спіймати?
- Куди полетів метелик?
- Де сховався метелик?
- Послухайте казку, про бджілку Відео "Бджілки на розвідках"
- В яку пору року відбуваються події?
- Що шукала бджілка?
- Чому засумували бджілки?
- Хто їх врятував?
Бджілка літає над квітами, та збирає нектар, щоб зробити для нас мед - дуже цілющій, і смачний.
Квітам необхідна увага комах, бо вони запилюють їх.
Наші гості комахи, засумували за квітами.
Зробимо для них картину "Квіти", а допоможе вам, це відео. Відео картина "Квіти"
А тепер відпочинемо. Пропоную переглянути фізкультхвилинку, і порухатися разом.
Вправні ручки маленьких сонечок
22 квітня 2020р
Вітаю вас мої маленькі пізнайки!
Зранку ви вмилися, почистили зубки, зробили зарядку, поснідали. А тепер до справи!
Тітонька Сова завітала з новими завданнями. Відгадайте загадки.
Він найпершим прокидається
Чепуриться, умивається,
Вийде з терема хутенько
Привітає землю - неньку
Є така в нього турбота -
Всіх підняти до роботи
( Ранок )
Дивний гість прийшов на ганок,
Ще й замовив, на сніданок
Темряви і трохи ночі.
Як поїв - розплющів - очі.
( День )
Вечер серпанком землю вкриває,
Навколо все стихло, усе засинає
Вечір веде за собою сестричку...
Місячну, зоряну панночку...
( Нічку)
Розгляньте малюнки
- Які частини доби ти знаєш?
- У якому положенні перебуває сонце вранці, вдень, у вечері, вночі?
- Розкажи про свій розпорядок дня?
А тепер завдання для уваги. Дидактична гра "Вкажи зайву фігуру"
Відео яке ви подивитеся, потребує уваги і кмітливості.
Дидактична гра Відео "Знайди пару"
Цікаво конструювати разом з татом і мамою малечі. Закріпіть геометричні фігури, поділіться новими ідеями. Чекаємо ваші роботи на блозі.
А тепер відпочинемо Фізкультхвилинка "Посмішка"
На цьому все. До завтра. Приємного перегляду!
21 квітня 2020р
Тема "Комахи"
Доброго дня наші сонечка!
Сьогодні ми з вами поговоримо про комах. Про їх спосіб життя, їх вигляд, дбайливе ставлення до них.
Для вас цікава загадка:
Прилетіло сонечко
На мою долонечку
Крильця червоненькі,
Цяточки чорненькі,
По всіх пальчиках ходило,
З мізинчика полетіло.
( Сонечко)
- Який зовнішній вигляд має сонечко?
- Чому його називають сонечко?
- Чим воно живиться?
- Яка користь від нього?
- Для чого слід оберігати комах?
Якщо вам важко відповісти на ці питання, подивіться це відео. "Цікаві факти про жука сонечко".
А тепер любі малята відгадайте загадки, і запамятайте назви комах. Презентація "Комахи"
Пограємо в гру "Хто зайвий".
Поясніть чому ви так вважаєте?
Розгляньте знаки, і поясніть, що вони означають, і чому ми повинні, берегти комах?
Малята якщо вам сподобалися комахи, намалюйте їх, і пришліть свої малюнки. Будемо дуже вдячні.
Перед тим як малювати, не забудьте про пальчикову гімнастику "Павук".
А тепер відпочинемо, Фізкультхвилинка "Бедрик"
На сьогодні все. До завтра!
Приємного перегляду!
Ось як наші малята продовжують готуватися до Великодня!
17 квітня 2020
Доброго дня усім!
В гості завітала до нас весна.
Дуже гарну вроду має,
Землю зіллям засіває
Заквітчала ліс, діброву,
Принесла у луг обнову
Відгадали хто вона?
Ну звичайно - це весна.
Розгляньте ілюстрації "Прийшла весна"


- Яка пора року, зображена на картинах?
- Які на вашу думку, це весняні місяці?
- Що зображено на картинках?
- Навіщо потрібно розвішувати шпаківні?
- Що пускають діти по воді?
- Що найбільше сподобалося, на цих картинках?
Прислів’я про весну
"Весна днем красна"
"Весняний день рік годує"
Поясніть їх зміст.
Весна-красна квітами. Хочу запропонувати вам цікаві зображення квітів. "Спалах квітів у розпису барвників"
Перед малюванням не забувайте про пальчикову гімнастику "Квіточка"
А зараз Фізкультхвилинка"Фізкультхвилинка"
На цьому все. Допобачення.
З наступаючим святом Великодня!
16 квітня 2020р.
Вітаю з Чистим четвергом!
Так чисто нехай буде кругом
Традицій ви не порушайте –
Будинки й душі очищайте
Даруйте всім тепло і ласку
Гряде уже Святая Пасха
Будинки й душі очищайте
Даруйте всім тепло і ласку
Гряде уже Святая Пасха
Сьогодні до нас завітав колобок, і пропонує вивчити голосні звуки "Гра із колобком".
А тепер повторіть ці звуки самостійно.Малята гарні писаночки ви намалювали, а чи схожі вони на колобка?На яку геометричну фігуру, схожа писанка?А чи зможе покотитися писанка?
Послухайте, і подивіться казку "Загублена писанка""Казка"
-
Яке свято наближається?
-
Що готують на Великдень?
-
Хто розписував писанки?
-
Чому загубилася писанка?
-
Куди спочатку покотилася писанка?
-
Що трапилося потім?
На свято печуть ще й пасочки. Подивіться як мишка на Великдень пасочки ліпила."Мишки на Великдень пасочки ліпили"
Як зробити листівку до Великодня, щоб прикрасити стіл на свято. Допоможе вам - це відео."Листівка своїми руками на Великдень". "Поробка на Великдень своїми руками"
Перед тим як будете починати роботу, зробіть пальчикову гімнастику. "Пальчикова гімнастика".
Малята пришліть ваші роботи, будемо чекати на них.
Дякую за ваші чудові писанки!!
- Яке свято наближається?
- Що готують на Великдень?
- Хто розписував писанки?
- Чому загубилася писанка?
- Куди спочатку покотилася писанка?
- Що трапилося потім?
Дякуємо за чудові фото!
15 квітня 2020р.
Доброго дня, весняного та сонячного! До нас завітала тітонька Сова. І охоче розповість про весну, і її місяці. Уважно послухайте, і подивіться це відео. Буде цікаво. «Пори року» тітоньки Сови - квітень"- Сподобався вам цей мультик?
- Як називається перший весняний місяць?
- Як називається другий весняний місяць?
- Про які ознаки весни розповідалося?
- Які прикмети ви запамятали?
А зараз вивчемо вірш про весну.
Допоможе вам швидше запамятати мнемотаблиця.
До свята Великодня в кошик покладемо яєчка, красиві і розписані, подивіться як це можна зробити, і намалюйте самі. Пришліть свої малюнки, буде цікаво подивитися. "8 крашанок - вчимося малювати"
Перед тим як будете малювати - зробіть пальчикову гімнастику. Тепер до роботи.
А зараз відпочинемо, порухаємося разом під веселу музику, із зайчиком, і пасхальними яєчками Руханка "Великдень"
14 квітня 2020р.
Доброго дня всім!
Сьогодні ми відправимося до країни математики. Закріпимо лічбу в межах 5. Вміння орієнтуватися в просторі.
"Пташина математика"
Сподобалося рахувати?
А ще пригадаємо назви пташок України.
Гра "Назви пташку".
Які з цих птахів перелітні, а які зимуючі?
Які пташки прилетіли до нас першими, весною?
"Пташина математика"
Сподобалося рахувати?
А ще пригадаємо назви пташок України.
Гра "Назви пташку".
Які з цих птахів перелітні, а які зимуючі?
Які пташки прилетіли до нас першими, весною?
Уявимо себе пташками і пограємо в рухливу гру.
Готуємося до свята Великодня. Розгляньте картинку, і розкажіть, що покладемо до кошика.
На сьогодні все. Приємного перегляду!
13 квітня 2020р.
Наближається свято Великодня. Це - дуже радісне свято для усіх людей. До свята готуються заздалегіть. Печуть паски, роблять крашанки, і писанки. Свято в Україні символізує загальне відродження та відновлення. І ми разом з малятами, підготуємося до Великодня. Розкажіть своїй дитині про це свято!
10 квітня 2020р.
Малята люблять відгадувать загадки. Сьогодні – це про
небесні світила.
Помріємо! На чому можна полетіти в космос?
І закріпимо з вами малята, назви транспорту.
Сьогодні гарний весняний ранок, бо сонечко на небі
світить і зігріває нас. Давайте вивчимо скоромовку про сонечко.
8 квітня 2020р.
Дітям цікаво дізнатися про нашу планету Земля.
Перегляньте разом з дітьми це відео.
Намалюйте з маленькими художниками, образ дитини,
маленької людини планети Земля. Це відео допоможе вам.
7 квітня 2020р.
Сьогоді пропоную пригадати геометричні фігури, а потім порухаємося, але в кімнаті разом з вашою сім'єю, буде весело. Тоді вперед!
"Фізкултьхвилинка"
"Robot Dance (Танець робота), дитяча руханка, фізкультхвилинка"
6 квітня 2020р.
Хорошо скомпонованы развлечения и обучение. Все есть и гимнастика, игра,занятие, обучающие мультики.
ВідповістиВидалитиДякуємо
ВидалитиДякуємо за коментарь, нам приємно що вам подобається
ВидалитиДякую за цікаві та розвиваючі вправи, ігри та повчальне відео та веселі руханки які дуже подобаються моїй донечці
ВідповістиВидалитиДякуємо, дуже приємно, що вам подобається
ВидалитиДякуємо
ВидалитиДякуємо за найкращі відеоуроки.
ВідповістиВидалитиДякуємо за коментарь. Займайтеся із задоволенням!
ВидалитиДякуємо за цікаві та повчальні факти про життя комах. А також веселі, енергійні фізкультхвилинки, моєй донечці Златі дуже подобається танцювати та виконувати рухи.
ВідповістиВидалитиДякуємо!
ВідповістиВидалитиДякуємо вам за цікаві відеоуроки!Залюбки робимо всі поробки��
ВідповістиВидалитиДуже приємно, що вам подобається.
ВідповістиВидалити